Въпроси и отговори

  • Как да разбера, че поръчката ми е получена и потвърдена?

    След успешно заявена поръчка ще получите автоматичен e-mail от системата на OKSERTA.BG в уверение на това, че поръчката Ви е регистрирана успешно и предстои да бъде обработена и изпратена.

    След като поръчката Ви бъде изпратена ще получите допълнителен e-mail  с потвърждение на това.

  • С коя куриерска фирма доставяте?

    Доставките се извършват с куриерски фирми Еконт Експрес или Спиди по желание на клиента. При завършване на поръчката си ще имате възможност да сравните цените и изберете с коя от двете куриерски фирми желаете да бъде осъществена доставката.

  • Кога ще получа пратката?

    Всички поръчки получени в магазнина ни до 15.00 часа се обработват и изпращат в същия ден. В по-голямата част от случаите ако сте направили поръчка до този час ще получите пратката си на следващия работен ден. Възможно е допълнително забавяне в случай, че населеното място до което трябва да се достави не се обслужва всеки работен ден, има неточности в данните за доставка и е необходимо да се свържем с Вас за уточняване или други подобни изключения. При всички подобни случаи ще бъдете уведомени за евентуално забавяне с допълнителен e-mail или телефонно обаждане от отдел продажби на OKSERTA.BG.

  • Колко струва доставката?

    Доставката е БЕЗПЛАТНА за поръчки на стойност над 80 лв.

    Цената на доставка за поръчки под 80 лв. се определя от актуалната цена за доставки на Еконт Експрес или Спиди и теглото на пратката. Сумата за доставка в зависимост от това дали сте избрали да бъде до офис на куриер или до Ваш адрес се калкулира и добавя към цената на съответния артикул и е видима в поръчката Ви преди финализиране.

     

  • Възможно ли е да получа пратката си в определен ден?

    Разбира се. Просто отбележете в полето "забележка към поръчката"  кога точно желаете да бъде доставена.

  • До всички населени места в България ли доставяте?

    Да, Еконт и Спиди доставя до всички населени места в България. Възможно е някои населени места да не се обслужват всеки ден, но пратката Ви ще бъде доставена.

  • Мога ли да върна закупения от мен артикул?

    Рабира се. Всички пратки се изпращат с опция преглед преди плащане. В случай, че не е това, което сте очаквали или просто сте размислили за покупката си можете да ни върнете закупения продукт в рамките на 15 дни от датата на получаване. БЕЗ ВЪПРОСИ! Единственото ни изискване е да ни върнете продукта в същия вид, в който сте го получили.

  • Как се плащат поръчките?

    Продуктите могат да бъдат поръчани и платени по един от следните начини:

    1. С наложен платеж - заплащате дължимата сума на куриера в брой при доставка или при взимане от офис на куриерската фирма;

    2. С кредитна или дебитна карта през виртуален ПОС терминал, интегриран в магазина ни;

    3. Чрез банков превод по фирмената сметка на ОКСЕРТА ЕООД. Имайте предвид факта, че при избор на този метод на плащане, поръчката Ви ще бъде изпратена след получено плащане, което е възможно да забави доставката!

     

  • Може ли да ми бъде издадена фактура?

    Да, разбира се. Просто ни напишете данните за фактура в полето "забележка към поръчката" или ни ги изпратете в допълнителен e-mail на адрес: admin@okserta.bg

  • Мога ли да поръчам по телефона?

    Разбира се. Поръчки по телефона се приемат Понеделник-Петък от 9.00 - 18.00 часа. Обадете ни се на телефон: 08 905 14 999 и нашите колеги от отдел продажби ще генерират поръчка вместо Вас. 

  • Мога ли да поръчам в месинджър?

    Разбира се. Пишете и ние ще генерираме поръчка с Вашите данни. В последствие ще я потвърди по e-mail и/или чрез телефонно обаждане.

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените "Бисквитки". Научете повече за нашата политика за поверителност и политика за Бисквитки